İzmir Karşıyaka’daki Nuray Yaprak Beauty Studio’da microblading, kaş tasarımı ve kalıcı makyaj hizmetleri alan danışanlarımızın gerçek Google yorumlarını bu sayfada bulabilirsiniz. Tüm yorumlar, Google Business Profile üzerinden doğrulanmış müşteri deneyimlerine dayanmaktadır.
Google Üzerinden Doğrulanmış Müşteri Deneyimleri
DOĞRULANMIŞ yüzlerce GOOGLE yorumumuzla İzmir’in EN ÇOK TAVSİYE EDİLEN KAŞ STÜDYOSU‘yuz.
Türkiye ve Dünyanın her köşesinden gelerek hizmetlerimizi deneyimleyen ve düşüncelerini paylaşan tüm danışanımıza sonsuz teşekkürlerimizle.
Yorumlar, Google Business Profile üzerinden otomatik olarak güncellenmekte olup herhangi bir düzenleme yapılmamaktadır.
Çok memnun kaldım. Hoş sohbeti ve güler yüzü gerçekten çok tatlıydı. Daha önce bozulan kaşlarımı büyük bir özenle düzeltti ve tam istediğim gibi şekillendirdi. İşini severek yaptığı belli. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Gerçekten işinin ehli bir insan nuray hanım. Benim kaşlarım yuvarlak ve seyrek mükemmel bir çalışma yaptı. O feminen görüntüyü yakaladık. Kuaför fobim vardı ama nuray hanım sayesinde aştım onu. Muhabbeti enerjisi çok güzel.
İyiki geldim dedim defalarcaaaaa. Kaşlarım sorunluydu orantısızdı ama o kadar güzel işlem uygulandı ki hem keyifli hem ilgili bir şekilde. Şiddetle öneririm. Kesinlikle uğramanız gerekiyor. Ayrıca güleryüzlülüğü için çok teşekkür ederim. Ellerinize sağlıkkk iyi çalışmalar diliyorum ❤️
Sanırım ailemizin favori kaşçısını bulduk☺️ O güzel samimiyeti ve profesyonel dokunuşuyla bizden tam puanı aldı.İlginiz,o güzel sohbetiniz ve harika dokunuşunuz için çok teşekkür ederiz🙏💖
Güzel yürekli ve işinin ehli insanlar iyiki var ❤️bunun vücut bulmuş hali de Nuray hanım,çok teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık.🥰🙏
İlgi, hjyenik ortam, mesleki bilgi ve yetkinik için teşekkür ederiz.
Microblading için birçok yer araştırdıktan sonra Nuray hanıma gitmeye karar verdim iyi ki kendisini tercih etmişim bilgisiyle tecrübesiyle samimiyetiyle izmirin en iyisi diyebilirim içeri girdiğiniz an o sıcak atmosferi hissediyorsunuz ilgi ve alakasından samimiyetinden bilgilendirici yaklaşımından dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum işinin hakkını veren birisi kendisini tereddüt etmeden gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz💖
Tesekkürler cok iyi kas alimi ve diger islemler ile cok memnun kaldim yuzumun o yorgun imaji gitti dinc bir gorunum aldim
"Nuray Hanım'ın kaş tasarımı gerçekten harika. Yüz hatlarıma en uygun şekli büyük bir özenle belirledi ve sonuç çok doğal oldu. İşini titizlikle yapan, güler yüzlü ve profesyonel biri. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Emeğinize sağlık."
Nuray Hanım’ın stüdyosunu, web sayfasını ve yorumları inceleyerek seçtim. Daha önceki deneyimimden olan iki kaşım arasındaki dengesizliği ve kalan kızıllığı ince işçiliği ile tamamen düzeltti, kaşlarımın şu anki görüntüsünden çok memnunum. İlk randevudan itibaren iletişimi, işini çok özenli ve severek yapması, aynı zamanda işlem esnasında elinin hafifliği, yaptığı uygulama ve sonrasında bakımı ile ilgili ayrıntılı bilgilendirmesi ile tam bir profesyonel. Görüntünüzü etkileyen yüzünüzde yaptırdığınız her işlemin ne kadar önemli olduğunu düşündüğünüzde, uzmanlığıyla Nuray Hanım'a kesinlikle güven duydum. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.
Nuray Hanımı tanıdığım için kendimi şanslı hissediyorum benim bütün tedirginliğimi yok etti gerçekten güven verici samimi ve güler yüzlü. Çok memnun kaldım , hizmeti çok kaliteliydi. Herkese tavsiye ederim
Nuray Hanım’ın stüdyosunu şans eseri google üzerinden buldum ve yorumlara bakarak randevu oluşturdum. Kendisi stüdyosunu sadece benim için açmakla kalmayıp benimki gibi boşluklu zor bir kaştan mucizeler yarattı. İşini ciddiyetle ve severek yapması aynı zamanda işlem esnasında sizi kaşınıza yönelik bilgilendirmesi ve önerilerde bulunması cidden çok kıymetli. Gönül rahatlığıyla randevu oluşturup gidebileceğiniz bir uzman
İlk andan itibaren hissettiğim o güven ve güzel enerji, sürecin her anına yansıdı. O kadar zarif, o kadar özenliydi ki kendimi tamamen emin ellerde hissettim. Sonuç ise beklentimin ötesinde oldu; aynaya her baktığımda iyi ki diyorum. İşini bu kadar sevgiyle ve profesyonellikle yapan birini bulmak gerçekten büyük şans. Gözüm kapalı tavsiye ediyorum, kendinize yapabileceğiniz en güzel yatırımlardan biri.
Bugün eski yanlış işlem yapilip kizillasmis kaşlarıma Nuray hanim dokandi eli çok hafif gerçekten isini severek yapiyor çok belli ben çok beğendim önce kendi özeniyor zarif işinin ehli hanımefendi çok teşekkür ederim herkese kesin tavsiye ederim
Kaşlarınızın ince alınmasından korkuyorsanız buraya mutlaka uğrayın çünkü isteseniz de kaşlarınızı inceltmiyor,kaşlarınız ile ilgili bilgi veriyor,tavsiye edilir.
İşini bu kadar özveri ve sevgi ile yapan bir kişi daha önce hiç tanımadım taki kanatsız melek olarak hitap ettiğim nuray hanımı tanıyınca kadar😇kaşlarımın simetrisi bozulmuş çok kötü bir haldeydi nuray hn.sihirli bir dokunuş yapana kadar ,insana kendini iyi hissettirmesi ,pozitif enerjisi ,nuray hanımı hiç tanımasanız bile ben buradayım yakınlığıyla güvende hissettirmesi ve yaptığı işin sonucunda beklenilenden daha fazlası profesyonel bir iş çıkarması gerçekten takdire şayan bir durum,emeğine sağlık kanatsız meleğim 😇,sihirli dokunuşlarınla kaşlarım mükemmel oldu 🙏iyi ki varsın🤗
Merhaba Uzun zaman kaş için araştırma yaptım ve kararımı Nuray Hanımdan yana kullandım.İyi ki Nuray Hanımı tercih etmişim.Öncelikle benim gibi ilk defa kaş yaptıracaksanız size önce işlemle ilgili önemli bilgilendirmeyi yapıyor.Ayrıca oldukça hijyenik ve titiz çalışıyor.Tekrardan kendisine çok teşekkür ederim
Güler yüzlü sıcak kanlı ve en önemlisi işinin Ehli özenle ve dikkatle yapıyor işini ilk defa microblading yaptırdım ve iyiki Nuray hanıma yaptırdım her şey istediğim gibiydi Allah yolunu açık etsin ❤️ kaş yaptırken merdiven altı yerlerde yaptırmayın Nuray hanım bu işin en iyisi
Nuray hanimin enerjisi ve konusmalari sahaneydi. Eli o kadar hafif ki seansin nasil gectigini anlamadim. Isini boyle severek yapan birine denk gelmek cok guzel.
Kaş konusunda oldukça hassas ve kaşlarına çok önem gösteren birim. Nuray hanımla yollarımız kesişti kalıplaşmış sitillerden çok başka her yüze,her kişiye ayrı tasarım yapıyor kaşlarım sayesinde tam anlamıyla altın oran oldu hiç düşünmeden gidebilirsiniz.
Nuray Hanım’ın yaptığı işlemden çok memnun kaldım. Sonucu gerçekten çok beğendim, teşekkür ederim. 😊
Merhabalar ben alopecia hastası bir anneyim yalovada yaşıyorum kaşlarımı emanet edebilip hiçbirşey söylemeden kendisine güvenle şüphe veya acaba yapabilirmi düşüncesini bile düşünmek istemediğim bir uzmanla yol izlemek istedim ve yalovada bunu yapabilecek potonsiyele bağlı bir kaş merkezi maalesef yok var ama beni tatmim edebileceğine inanmadım ve nuray ablayı ben değil annem buldu hemen konuştuk ve haziran ayına kadar full olmasına rağmen bana hemen iki gün sonra seni bekliyorum dedi ve ogün geldiiiii gerçekten öyle zamanlar gelirki o insanı tanıdığınız için mutlu olmak üstüne heyecanlanmak süreli bir iletişim halinde olmak isteği içerisindeyim. İnanılmaz enerjisi yüksek samimi güven veren sen söylemeden seni anlayabilen saygılı seviyeli veee inanılmazzzz titiz ve bundan asla ödün vermez kimseye 🙂 Aldığı eğitimler ve sonucunda çıkarttığı işler gerçekten taktire şayan bence türkiyenin en iyi uzman kaş yapan merkezi nuray hanım eğerki gitmek isteyip tereddüt duyanlar oluyorsa lütfen yorumumu ciddiye alın ve kendinizi nuray hanıma bırakın emin olun o sizi sizden daha iyi tanıyor olacaktır. İyiki iyiki iyiki tanıdım...
Kaş pudralama tekniği ve eyeliner işlemi yaptırdım ve sonuçtan inanılmaz memnun kaldım. Hizmetten hijyene, ilgi ve alakadan müşteri memnuniyetine kadar her şey gerçekten mükemmeldi. Nuray Hanım işinde çok ama çok profesyonel.Kaşlarımla ilgili daha önce ciddi sorunlar yaşıyordum ve bu yüzden kendimi çok üzgün hissediyordum. “Bir kaş insanı ne kadar değiştirebilir ki?” diye düşünürdüm ama gerçekten insanın ifadesini tamamen değiştiriyormuş. Şu an aynaya baktıkça iyi ki yaptırmışım diyorum.Eyeliner işlemini daha önce başka bir yerde yaptırmıştım ve maalesef çok kötü olmuştu. Nuray Hanım o kadar güzel bir rötuş yaptı ki sonuç tek kelimeyle harika oldu, bayıldım.Hijyen konusunda çok dikkatli biriyim ama burada gösterilen özen gerçekten takdire değerdi. Aldığı parayı fazlasıyla hak ediyor. Elimde olsa 5 yıldız yerine 10 yıldız verirdim ama maalesef en fazla 5 yıldız verilebiliyor.Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ederim. Emekleri için çok teşekkür ederim.❤️❤️❤️❤️
Kaşlarım çok zor bir kaş tipi olmasına rağmen ilk seanstan çok büyük bir değişimle ayrıldım. Nuray Hanım gerçekten oldukça bilgili ve deneyimli bu konuda 🤍🌸
Hem işinde çok başarılı hem de tutumu çok nazik ve ilgiliydi. Kaşlarımı alırken bana da nasıl almam gerektiği konusunda detaylı bilgiler verdi. Gerçekten işinde uzman biri, çok memnun kaldım. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. 💓
Nuray hanım sadece bir kaş tasarımı ustası olarak nitelendirilemez. Kendisi bir sanatçı...Önceden dövme boyası kullanılan bir microblading yaptırmış idim maalesef ancak bunu düzeltmek adına birkaç deneme yaptım ve sonuç alamadım... Nuray hanımla yolumuz kesişti ve kendisi büyük bir ustalıkla kaşımı düzeltti kendisine sevgim ve saygım sonsuz. Bu şekilde işini iyi yapan ve aynı zamanda içten ve samimi insanlar günümüzde kalmadı maalesef..Ben kendisi ile tanıştığım icin kendimi şanslı adlediyorum...Başarılarının devamını diliyorum. Çok teşekkür ederim...
Microblading işlemi için geldim ve sonuçtan inanılmaz memnun kaldım. Gerçekten çok titiz ve uğraşarak çalışıyorlar, işçilikleri çok kaliteli. Kaşlarım hem çok doğal oldu hem de tam istediğim formu yakaladık. Emeklerinize sağlık, kesinlikle tavsiye ediyorum
Nuray hanım sadece bir kaş tasarımı ustası olarak nitelendirilemez.Kendisi bir sanatçı...Önceden dövme boyası kullanılan bir microblading yaptırmış idim maalesef ancak bunu düzeltmek adına birkaç deneme yaptım ve sonuç alamadım...Nuray hanımla yolumuz kesişti ve kendisi büyük bir ustalıkla kaşımı düzeltti kendisine sevgim ve saygım sonsuz. Bu şekilde işini iyi yapan ve aynı zamanda içten ve samimi insanlar günümüzde kalmadı maalesef..Ben kendisi ile tanıştığım icin kendimi şanslı adlediyorum...Başarılarının devamını diliyorum.Çok teşekkür ederim...
Microblading için Nuray Yaprak’ın stüdyosunu tercih ettim. Öncelikle şunu söylemeliyim: kendisi gerçekten sıcak, enerjisi yüksek ve iletişimi güçlü biri. Tüm süreci detaylı şekilde anlatmaya çalışıyor ve sorulara hızlı dönüş yapıyor. Tek başına çalıştığı için zaman zaman yoğunluk yaşayabildiğini anlıyorum; bazı yorumlarda buna değinildiğini görmüştüm. Ancak ben kendi deneyimimde herhangi bir aksaklık ya da ilgisizlik yaşamadım.İlk seanstan sonra ağrı seviyesi benim için oldukça tolere edilebilirdi. Kaşlarımın formundan memnun kaldım fakat pigment beklediğimden hızlı soldu. İkinci seansta rengin cildime göre fazla açık kalmış olabileceğini, cildimin pigmenti yeterince tutmadığını söyledi ve bir ton daha koyu çalışmayı önerdi. Uzmanlığına güvenerek kabul ettim. İlk günlerde sonuç yine güzeldi ancak birkaç gün içinde tekrar belirgin şekilde silinme oldu.Önerdiği şekilde 28 gün bekledikten sonra fotoğraf gönderip tekrar gittim. Bu aşamada ekstra ücret talep etmemesi benim için önemliydi. Neredeyse işlemi baştan uyguladı. Açıkçası bu kez beklentimi düşük tuttum ve tekrar gelmem diye düşünüyordum. Fakat bu uygulamadan sonra sonuç gerçekten kalıcı oldu. Şu an kaşlarıma herhangi bir makyaj yapmıyorum ve doğal, dengeli bir görünüm elde ettim.Ayrıca annemi de götürdüm; onun kaşları da son derece doğal ve yüzüne çok yakışan bir şekilde yapıldı. Özellikle doğal görünüm isteyenler için başarılı bir çalışma yaptığını düşünüyorum.Kendi deneyimime dayanarak, sabır gerektirebilen bir süreç olsa da Nuray Hanım’ın işine sahip çıktığını ve çözüm odaklı davrandığını söyleyebilirim. Bundan sonraki işlemlerimde de kendisiyle devam etmeyi planlıyorum.
Nuray hanım duygularımı nasıl anlatacağımı bilmiyorum.aynaya her baktığımda kaşlarımdan nefret ediyor içimden ağlamak geliyordu .mucize gibi sildirmeden harika bir sonuç elde ettik size güvenmek hayatımda verdiğim en doğru kararmış.Ellerinize sağlık sonsuz teşekkürler🙏🙏🙏
Nuray hanımın kaş atölyesinde kaşlarım yeniden kendine geldi.Ben resim ögretmeniyim o yüzden estetik ve orantılı bir yüz hatlarım olsun istedim.Daha önce talihsiz bir kaş tecrubesi yaşamış biri olarak Yaprak Kaş atölyesine içten içe korkarak gitmiştim ama Nuray hanımın hamaratli ellerinden çıkan tasarımla müthis mutlu oldum.Eli de çok hafifti ,hiç hissetmedim işlenişini.Temiz ,titiz bir mekanda öyle güzel müzikler eşliginde hem ruhum ve enerjim pozitiflendi hem de süper kaşlara sahip oldum.Teşekkürler Nuray hanimcim,eline koluna sağlik canim benim.
İşinin uzmanı iyi gelmişiz, hiç çekinmeden kendinizi Nuray Hanıma emanet edebilirsiniz.
Bugün kaşlarımı Nuray ablama yaptırdım ve sonuçtan gerçekten çok memnun kaldım. İşlem sırasında gösterilen özen, hijyen ve profesyonellik harikaydı. Kaşlarım tam istediğim gibi, çok doğal ve düzgün oldu. Güler yüzlü hizmet ve kaliteli çalışma için çok teşekkür ederim, kesinlikle herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim!
Almanyadan geldik aslında sadece ablam yapacaktı ama Nuray hanım o kadar güzel yaptıki bende yaptırdım çok memnunum rahatlıkla gidebilirsiniz orada tek kişilik bir dev kadro var❤️❤️
Olmaz olmaz demeyin oluyormuş 🙂 başka bir stüdyoya gittim ve bana gözlerimin farliner yapılmaya uygun olmadığı ve boyayı almadığı söylendi...Baya bir uğraştı ve kirpik diplerim baya yara oldu oldu..Sonrasında sevgili dostum cpt bana aramalarda burayı önerdi 😁 .... Afrerim vallahi ona ...bu kadar iyi beklemiyordum çok ciddiyim ....Şu an ablam ve arkadaşlarım sırada harika iş çıkardın tatlım sayende çok mutluyum teşekkür ederim...Az daha gözümden oluyorken...Harika bir iş çıkardın
Önceki kaş deneyimlerimden hiç memnun değildim fakat Nuray Hanım ile tanıştıktan sonra önemli bilgiler edindim ve kaşıma ne yapılması gerektiğini öğreniyorum. Yaptığı işi gerçekten hakkı ile yapan değerli birisidir kendisine teşekkür ederim gönül rahatlığıyla gelebilirsiniz.🌸💕
Nuray abla enerjisi ile müthiş bir insan. Kesinlikle şans verip gitmelisiniz. Hijyen konusunda çok dikkatli en çok o detay hoşuma gitti. Ustalığına hiçbir lafım yok zaten 🌸
Kaslarimdan memnun degildim kaş işlemi yaptırdım gerçekten yaptığı işlemden çok memnun kaldım ilgi alaka çok iyiydi işini severek yapan mükemmel bir insan... İyiki varsın
Ölçülü kaş alımı için gittiğimi sanıyordum halbuki öğrenmem gereken çok şey varmış. Hoş sohbeti aurası bana çok iyi geldi. Kaşlarımın şeklini ise harika yaptı. Tekrardan çok teşekkürler 🙏🏻
Bugün mucizeler günü.Ben son iki yılda 3 kaş uzmanına giderek yaptırdığım ancak her birinin bir tık yüksek çalışarak mahvettiği kaşımı Nuray hanımın bilgisi ve kendine özgü teknikleri ile kaşlarıma nasıl bir tasarım yaptığına inanamadım.Umutlarımın bittiği bir anda kendisini buldum.Allah bin kere razı olsun.Chat gpt sorarak geldiğim için şu an çok mutluyum.tekrar tekrar teşekkür ediyorum..Sizler gibi işine sahip insanlar daima takdir edilmeli.Çok çok sağolun..var olun🤗👑
öncelikle çekinerek ve en korktuğum hassas olduğum yer kaşım olduğu için uzunca bir arayış sürdüm ve Nuray hanımı buldum kapıdan girdiğim ilk andan itibaren işlem bitene kadr beni iyice anlayıp isteğim kaşı yaptı ismedigim hiç birşeyi yapmadı çok sıcakkanlı ve bundan sonra her daim tek yerim Nuray hanımın tertemiz yeri ellerinize sağlık profesyonel olduğu ve kndi işini severek yapan bu işi sadce para için yapmadığı işini hakkıyla yapan bir insan tanıdığım için çok mutluyum herkese tavsiye ediyorum 🌺🙏
After meeting dear Nuray Hanım, I feel I must write and comment. She is a wonderful person, highly successful in her work, and someone who loves and respects her job. Kaşlarım çok güzel ellerinize sağlık.. Bilgili, kültürlü, sohbeti güven veren güzel insan.. Daima iyiliklerle karşılaşın diliyorum.
Kesinlikle çok memnun kaldım,kaş alımının güzelliği bir yana dursun,nuray hanım sohbeti ile de çok keyifli biri.çok memnunum herkese öneririm.
Kaşlarımdan hiç memnun değildim taki Nuray ablamızla tanışana kadardı Bu bir kaş tasarımı değildi bu bir hayat tasarımıydı ayrıca muhabbeti o kadar güzel ve tatlıydı ki 2026 yılımızı onunla şekillendirmek istiyoruz her noktada. teşekkürler pozitif enerji vibes 😊😊😊 (seren Büşra kankalar 💖)
Nuray Hanım işinde çok özenli ve bilgili. Kalın kaşlarımı istediğim gibi hiç inceltmeden çok güzel şekle soktu bakışlarım bile güzelleşti. Bayıldımm tam istediğim gibi , bundan sonra kaşlarım size emanet çok teşekkürler🥰💕
Eskiden gittigim yer kaşlarımı yamuk orantısız almisti git gide inceltiyordu kaşlarım çok kotulesmişti karsiyakada nuray hanımın kaş stüdyosunu gordum biraz inceledim içime sinince gittim ilk gidişim olmasına rağmen kaşlarım çok güzel toparlandı nuray hanımın enerjisi ve ilgiside çok güzeldi teşekkürler
Önceden başka bir yere yaptırıp beğenmedim kaşlarımı Nuray hanım sihirli elleriyle yeniden yapıp beni çok mutlu etti.Kaş alımı kaş şekillendirme işlemlerinde İzmir’in en iyisi olduğunu düşünüyorum.Aldığı eğitimler kaşlarım hakkında verdiği bilgilere güvenerek kaşlarımı ona emanet ettim ve çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim
Liseden sonra ilk kez kaşımı aldırmaya buraya geldim arkadaş tavsiyesi üzerine ve bu kadar doğal ve doğru kaş alımı yapan bir yer olduğunu bilmek inanılmaz iyi hissettirdi. Resim öğretmeni olan biri olarak söyleyebilirim ki burda resmen sanat yapılıyor. Aşırı memnun kaldım.
Google İşletmeler Sayfamızdaki Tüm Yorumları İnceleyin

İzmir’de microblading (kıl tekniği kaş), kaş pudralama, ölçülü kaş alımı, kaş silme, dudak renklendirme, kalıcı eyeliner işlemlerini Phibrows ürünleriyle ve 16 yılı aşkın uzmanlığımızla gerçekleştiriyoruz.
Çalışma saatlerimiz:
Hafta içi ve Cumartesi
